Succesverhaal

YIPP & CO

YIPP & CO tevreden met betrouwbare oplossing van 4COM!

Behoefte aan een transparante oplossing

Midden in de bruisende regio Brainport Eindhoven draagt Yipp & Co hun steentje bij aan vooruitstrevendheid. Een goede bereikbaarheid is cruciaal om de beste service richting klanten te leveren. ‘In onze wereld moet alles snel, klanten willen vaak op korte termijn een oplossing en snel schakelen is dus belangrijk’ aldus Jeroen Burhorst, Founder bij Yipp & Co. Echter voorzag de vorige telecomleverancier niet in de wensen van het bedrijf, dit had te maken met onduidelijke afspraken, vage contracten, facturen die niet klopten en een zeer matige service. Het was dus snel tijd voor een nieuwe telecomoplossing, zo is Yipp & Co in contact gekomen met 4COM, waar de persoonlijke aanpak en de korte lijntjes vanaf de eerste dag vertrouwd voelde. ‘Korte lijnen, persoonlijk advies en eerlijke informatie is wat 4COM onderscheid van andere partijen’ – zegt Jeroen Burhorst.

De oplossing voor YIPP & CO bestaat uit:

Zakelijke telefonie
Internetverbinding
Wifi netwerk
Camerasystemen

Schaalbare telefonie met zicht op de toekomst

Yipp & Co had behoefte aan een oplossing met de mogelijkheid om in de toekomst verder uit te breiden. Jeroen Burhorst licht toe: ‘Hans de Vries (accountmanager bij 4COM) heeft hierin goed meegedacht en is met een schaalbare oplossing gekomen. Daarnaast zijn we nu de helft minder kwijt qua kosten in verhouding met onze vorige oplossing, dus daar zijn we erg mee geholpen’.

Remko Polack, Accountmanager bij 4COM: ‘We zien dat steeds meer klanten op zoek zijn naar een schaalbare oplossing waar op termijn meer mee mogelijk is. Denk aan de integratie tussen vast en mobiel, dit is een optie die op termijn waardevol kan zijn voor de organisatie en dan ook eenvoudig geïmplementeerd kan worden’’. Bij 4COM houden we rekening met de groei en ontwikkeling van het bedrijf, op die manier kunnen we blijven anticiperen en is uw bedrijf klaar voor de toekomst.

”Met 4COM zijn we overal vertrouwd verbonden”

Jeroen Burhorst

Geen downtime tijdens de overgang van oud naar nieuw

Ook de implementatie is volgens Jeroen goed verlopen . ‘De overgang van de oude naar de nieuwe omgeving is uitstekend verlopen. De service specialist gaat pas weg zodra alles goed werk. Daarnaast kunnen we altijd snel en makkelijk met onze vragen terecht’. Tot slot heeft 4COM ervoor gezorgd dat Yipp & Co geen downtime heeft gehad tijdens de overgang naar de nieuwe oplossing. Inmiddels werkt de telefonieoplossing alweer voor ruim een half jaar naar volle tevredenheid!
Paul van Utrecht van 4COM uit Dordrecht
Contact

Meer informatie?

Benieuwd naar de oplossingen van 4COM?

Meer klantverhalen

Misschien ook interessant?