Bellen via het internet met de VoIP oplossing van 4COM.
VoIP staat voor ‘Voice Over Internet Protocol’ en betekend dus letterlijk bellen via het internet. Steeds meer bedrijven stappen over op bellen via internet en dat is niet zonder reden. VoIP telefonie biedt zowel kostenbesparingen als uitgebreide functionaliteiten. Je behoud je huidige vaste nummer, je mobiele telefoon wordt moeiteloos geïntegreerd en je profiteert van alle geavanceerde mogelijkheden tegen scherpe tarieven.
Dankzij de licentiestructuur kun je functionaliteiten op- en afschalen. Heb je 2 of 100 toestellen nodig? Alles is mogelijk en per werkplek betaal je een vast bedrag.
Geen bijkomende kosten en onbeperkt bellen voor een vast maandbedrag. Toch liever tussentijds op- of afschalen? Dan kan dat ook.
Doordat je belt via het internet hoef je geen grote investering meer te doen in een fysieke telefooncentrale. Zo bespaart je direct kosten en zit je niet vast aan langlopende contracten.
Je bent écht altijd bereikbaar voor je klanten. Als om wat voor reden dan ook de internetverbinding wegvalt heb je altijd nog een betrouwbare, supersnelle Wireless back-up via bijvoorbeeld het 4G-netwerk van Vodafone.
Eenvoudig medewerkers toevoegen en werkplekken aanpassen. VoIP biedt de mogelijkheid om zelf een werkplek naar wens in te stellen en op specifieke tijden functionaliteiten aan of uit te zetten.
Bellen via het internet maakt het mogelijk dat medewerkers ook vanuit huis en zelfs onderweg vertrouwd verbonden zijn. Zij kunnen zelfs dezelfde functionaliteiten gebruiken als op de zaak.
Of je nu altijd op kantoor werkt of vaak buiten de deur: met VoIP bel je via internet met vaste of mobiele nummers, waar je ook bent. Ook kun je een keuzemenu of wachtmuziek instellen, gesprekken doorschakelen naar collega’s of beschikbaarheid controleren, (video)bellen op je desktop en voicemailberichten via email ontvangen.
5 slimme tips die jouw bedrijf helpen kosten te besparen en slimmer te werken – relevant voor ondernemers, IT- en operationeel managers.
VoIP-telefonie biedt een grote mate van schaalbaarheid, waardoor je eenvoudig kunt meebewegen met veranderingen binnen je organisatie. Je bent niet langer gebonden aan een vaste telefooncentrale of ingewikkelde infrastructuur; bellen gebeurt via een flexibele licentiestructuur. Bovendien is het vaak een stuk voordeliger.
De Yealink T44U is een zakelijke VoIP-telefoon met helder kleurendisplay, HD-audio en PoE-ondersteuning. Betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en perfect voor professioneel bellen.
De Yealink WH66 is een draadloze DECT-headset met touchscreenbasis, ontworpen voor helder geluid en eenvoudig beheer van gesprekken. Ideaal voor professioneel gebruik in kantoor of thuiswerk.
De Yealink T48U is een premium VoIP-telefoon met groot kleurentouchscreen, HD-audio en PoE-ondersteuning. Perfect voor intensief zakelijk gebruik en kristalheldere communicatie.
Neem contact met ons op. We adviseren je graag!
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, wat inhoudt dat er gebruik wordt gemaakt van het internetprotocol om spraak te transporteren. In eenvoudige bewoordingen betekent dit dat telefonie wordt verzonden via internet in plaats van via traditionele telefoonlijnen.
Een Session Initiation Protocol (SIP) trunk is een virtuele telefoonlijn die wordt gebruikt om telefoongesprekken te voeren via internet. Het maakt het mogelijk om een privételefooncentrale te koppelen aan een externe provider en via het internet telefoongesprekken te voeren. SIP trunking kan helpen om kosten te besparen en kan meer flexibiliteit bieden in vergelijking met traditionele telefoonlijnen.
Bel direct met één van onze medewerkers of laat een bericht achter via onderstaand formulier.
Laat een bericht achter via onderstaand formulier. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.