Bellen met je zakelijke nummer en werken vanuit één omgeving: dat is communiceren met de kortste lijntjes
Met bellen in Teams wordt je vaste telefonieomgeving gekoppeld aan je Microsoft Teams omgeving. Hierdoor kunnen medewerkers vanuit de Teams applicatie bellen met het vaste nummer (ook naar niet-Teams gebruikers en mobiele nummers).
Het voordeel is dat medewerkers op elk moment en op elke plaats kunnen kiezen met welk device ze willen bellen: laptop, smartphone, tablet, desktop of vaste toestel. Bestanden delen, chatten, videobellen of vergaderen én telefoneren gaat allemaal via één applicatie. Zo wordt samenwerken en bereikbaar zijn voor je medewerkers nóg makkelijker. Bovendien wordt het beheer voor je organisatie eenvoudiger, omdat er minder applicaties nodig zijn.
Met deze oplossing bieden we een bureautelefoon geïntegreerd in de Teams App. Het stelt je klanten in staat om via Teams te bellen met hun zakelijke nummer en maakt het mogelijk voor zowel VoIP- als Teams-gebruikers om met elkaar te bellen, door te verbinden en meer.
De integratie met productiviteitstools zoals OneDrive en SharePoint, betekent gemakkelijk samenwerken aan projecten en documenten. Ideaal voor thuiswerken, of waar dan ook. De infrastructuur wordt verzorgd door Vodafone & Microsoft, en 4COM zorgt voor volledige implementatie en het contact. Zo hebben jullie een persoonlijke accountmanager die jullie bedrijf en de oplossing door en door kent.
We onderzoeken graag samen met jou de meerwaarde van deze volgende stap voor je organisatie.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Download dan hier de gratis brochure met uitgebreide informatie en klantverhalen.
Wil je al het belverkeer overzichtelijk geïntegreerd hebben in Microsoft Teams? Dan zijn er twee mogelijkheden:
Microsoft Teams heeft een eigen virtuele telefooncentrale in de cloud waar je toegang tot kunt krijgen via extra licenties bij Microsoft. Hiervoor is een SIP-trunk verbinding nodig tussen Microsoft Teams en de telefoonnetlijn. Wil je meer weten over de prijzen of mogelijkheden? Neem dan gerust contact op.
De tweede optie is om jouw eigen telefooncentrale te koppelen aan de Microsoft Teams accounts binnen het bedrijf. Hier is ook een extra ‘voice-add’ licentie voor nodig, maar het voordeel is dat je per gebruiker kunt bepalen of deze functionaliteit ingeschakeld moet zijn of niet. Met deze oplossing behoud je alle voordelen uit je eigen gehoste telefooncentrale in de cloud, in tegenstelling tot de SIP-oplossing.