Artikel door: Binnenvaart Media
De wekker gaat bij mij om 06:30. Meestal kan ik dan nog even snoozen, omdat uit bed stappen niet mijn sterkste punt is. Maar deze week logeert de hond een week bij ons in huis en die staat natuurlijk te springen om te worden uitgelaten. Vol goede moed stap ik daarom gelijk uit bed. Ik woon in Werkendam en pak daarom elke dag het pontje bij de Kop van ‘t Land. Om 08:00 ben ik op kantoor. Hier begin Ik de dag met het doornemen van mijn eigen mailbox, waarna de verkoopmailbox volgt. Mijn oog valt op een aanvraag voor het leveren van internet aan boord. Ik bel de klant op voor een passend advies en kijk hierbij naar zijn persoonlijke wensen en vaargebied. Ik word enthousiast van de verschillende verhalen die ik dagelijks hoor. Dit maakt mijn werk afwisselend en informeel. Na ons telefoongesprek maak ik een offerte op maat en stuur deze door.
Ondertussen krijg ik veel telefoontjes doorgezet van klanten die hun abonnement willen verlengen en hier vragen over hebben. Samen met de klant kijk ik naar het verbruik en aan de hand daarvan geef ik advies over het te kiezen abonnement. Ook krijgen we rond deze tijd veel telefoontjes met de vraag over gebruik van mobiel internet op vakantie. Hiervoor bieden we bij 4COM speciale, passende bundels. Daarmee kan ik de klant vaak blij maken.
Prettig aan het werken bij 4COM is de goede sfeer op de werkvloer en natuurlijk het mooie uitzicht. We kijken uit op een druk punt in de binnenvaart waar de Dordtse kil en de Oude Maas samenkomen, hier zien we onze klanten letterlijk voorbij varen. Tussen de middag eten we altijd gezellig samen, verdeeld over twee groepen zodat we ook in de pauze bereikbaar blijven. Er wordt gezorgd voor brood en beleg, samen zorgen we dat de tafel wordt gedekt en afsluitend weer netjes wordt afgeruimd. Na de lunch hebben we onze maandelijkse sales meeting. Hierin bespreken we onze doelen en evalueren we de afgelopen maand. Wat hadden we beter kunnen doen en hoe gaan we hier de komende maand aan werken? Eén van de kernwaarden van 4COM is samenwerken. Dat komt elke dag sterk naar voren. Onze verschillende afdelingen werken nauw samen om de klant optimaal te faciliteren. De klant voorzien van goed advies vind ik het leukste om te doen. De waardering die je daarvoor krijgt, geeft het gevoel dat je écht hebt kunnen helpen.
We bieden bij 4COM speciale, passende bundels. Daarmee kan ik de klant vaak blij maken.
Uit werk rij ik gelijk door naar ‘de voetbal’, daar volg ik een personal training boksen. Even goed bewegen na een dag zitten op kantoor, heerlijk! Daarna door naar mijn oom en tante die heel lief avondeten voor mij bewaard hebben. Mijn vriend voetbalt en traint drie avonden in de week en ik vind het niet zo gezellig om alleen te eten. Normaal gesproken eet ik de trainingsavonden daarom bij mijn moeder, maar die geniet van en week vakantie. Gelukkig kan mijn tante ook héérlijk koken!
Na het eten naar huis, douchen en vervolgens samen met de hond kijk ik mijn favoriete serie terug. Rond een uur of elf komt mijn vriend ook thuis van de training. We praten nog even over onze dag en gaan dan slapen.