Commercieel directeur Paul van Utrecht combineerde zijn telecomloopbaan in 2005 met zijn binnenvaartachtergrond en startte met 4COM. Door zijn persoonlijke aanpak en hoge servicekwaliteit had hij binnen een jaar ruim duizend klanten. Inmiddels is het dynamische bedrijf gegroeid naar 22 medewerkers en is ook zijn broer Marco, financieel directeur, betrokken bij 4COM. Een hecht enthousiast team met persoonlijke aandacht voor de klant, maar ook voor elkaar.
Samen met de klant zoeken we de beste oplossingen.
4COMonderscheidt zich van andere telecombedrijven door betrokkenheid, korte lijnen en flexibiliteit. Als MKB-bedrijf begrijpt 4Com wat de klanten willen. ‘Wat is het beste voor de klant en welke producten passen daarbij’, licht Paul van Utrecht toe.
‘Wij kopen in bij verschillende partijen en zijn zodoende niet afhankelijk van één merk. Dit in tegenstelling tot grote telecombedrijven. Samen met de klant zoeken we de beste oplossingen. We leveren maatwerk en gaan met de tijd mee. Onze ervaring is dat een eerlijk verhaal zijn vruchten afwerpt, zeker op de lange termijn. Er is niet voor niets weinig verloop in de inmiddels ruim 8000 klanten die we hebben.’
De flexibiliteit van het bedrijf kwam goed tot uiting toen half maart de lockdown startte. ‘Werk zoveel mogelijk vanuit huis’ werd de opdracht vanuit de overheid. Maar wat als je als bedrijf helemaal niet gewend bent aan thuis werken en al je medewerkers
een werkplek op kantoor hebben? ‘Vaste en mobiele telefonie integreren steeds meer. Tijdens de lockdown werd pas echt duidelijk dat door een paar eenvoudige doorschakelingen mensen in feite overal kunnen werken. Ook als ze bijvoorbeeld onderweg zijn. Voor meerdere klanten hebben we er in korte tijd voor gezorgd dat medewerkers thuis toegang kregen tot hun automatiserings-systemen en hun werkplek geschikt werd voor videoconferenties.’
Bij 4COM begrijpen ze als geen ander dat zakelijke telecomsystemen veilig, snel, functioneel en efficiënt moeten werken. Niets is vervelender dan matig werkende telecom. Veel ondernemers hebben daarom al gekozen via bellen via het internet (VolP). De voordelen zijn legio. Zo kan bijvoorbeeld de gesproken tekstboodschap gemakkelijk aangepast worden en kan de wachtrij naar wens worden ingericht. Dit is voor bedrijven in de Drechtsteden dé oplossing als het gaat om overal bereikbaar zijn. 4COM geeft zelf het goede voorbeeld: de 24/7 helpdesk garandeert dat problemen bijna altijd direct opgelost kunnen worden. Mobiele telefonie. Voice over IP/Cloud Telefonie. Internetoplossingen. Benieuwd naar wat 4COM voor uw bedrijf kan betekenen? Plan een bezoek in en kom langs bij hun prachtige locatie aan het water, waar de Oude Maas en de Dordtse Kil samenkomen.