Als uw smartphone in het water valt is dat enorm zonde, maar niet meer zo erg als dat het ooit was. Mits u een back-up hebt gemaakt regelt 4COM dat uw nieuwe telefoon weer alles bevat wat er in het exemplaar zat dat nu op de rivierbodem ligt.
Zo noemt onze Paul van Utrecht het voorbeeld van overboord gevallen telefoons, omdat het niet om het probleem gaat, maar om de oplossing. ‘‘Het overzetten van gegevens doen we dagelijks. Laatst hadden we een telefoon met wel 50 Gigabyte aan opslag, daar zijn we dan wel even mee bezig.’’ Gelukkig lukt het, zelfs bij veel opslag, altijd om alles netjes over te zetten. Ons team denkt met u mee en biedt altijd een passende oplossing.
Bij 4COM kunt u snel terecht, en zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer online bent. Dit doen wij door uw oude simkaart te blokkeren en een nieuwe kaart te activeren met uw oude nummer, zo blijft u vertrouwd verbonden. Indien gewenst kunnen wij u ook een nieuwe simkaart toesturen naar een opgegeven locatie in Europa. Zo bent u snel weer online, ook wanneer uw telefoon overboord is gevallen!
Heeft u een andere telefoon beschikbaar? Bel bel dan direct naar 4COM, dan schakelen wij deze direct door naar een ander beschikbaar toestel. Heeft u geen telefoon beschikbaar maar wel een ander apparaat? Bezoek dan onze website voor onze algemene contactgegevens of mail direct naar support@4com.nl. Tot slot helpen wij op afstand met het overzetten van alle bewaarde gebleven gegevens (contacten, foto’s etc.)